woensdag 9 februari 2011

Mannen make-up

Nou dat was het dan, de eerste keer mannen make-up. Al was het erg lastig om iemand te vinden die mee wilden(bijna alle jongens, schreeuwen nee bij het horen van make-up), lukte het toch. Gelukkig vond ik Danny die eigenlijk gelijk ja zei. Ik vond het eigenlijk al echt iets voor hem en gelukkig wilde hij mee.







Als eerst werd het make-up voor fotografie. Dat betekend bij mannen dat (vaak) de make-up niet gezien mag worden. Voor Danny was het misschien ongemakkelijk, maar voor mij erg leuk om een keer een man op te maken.










Uiteindelijk kon ik er een fashion make-up van maken. Dit is make-up voor een fotoshoot of voor de catwalk. Aangezien de kleding van Danny roze was, heb ik gekozen om dit te verwerken in zijn make-up.
Danny vond het erg leuk om opgemaakt te worden en bleef maar praten over wanneer ik de bodypaint zou gaan doen. Wat een model he!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten